4 Mayıs 2010 Salı

ibb gençlik merkezi ziyareti


istanbuldan bu sıcak günde bütün dostlara merhaba...

artık meclise çıkma zamanı geldi de geçiyor dedik ve bir bağlantım sayesinde bir komisyon toplantısının günü ve saatini öğrendim.tuğçe ve ben düştük yollara.güzel bir vapur sefasının ardından ufak bir patikayı tırmanarak vardık sirkecideki meclis binasına.ilk izlenimim binanın girişi ve merdivenleri oldu.merdivenler çok dardı ve bir asansör yoktu.bir de tabi giriş kapısındaki iddia oynayan tayfayı unutmamak gerek:) ofislerin olduğu kata çıktığımızda saatlerimiz 16:05 i gösteriyordu.toplantıya 25 dak. vardı.bu arada başka bir komisyonun toplantısından davet aldık ve oraya girdik.eğitim komisyonun kimi zaman geyiğe saran uzun mu uzun toplantı maratonuna böylece başladık.ilk dakikalarda masalara gelen medine hurmalarını afiyetle yedim:) bu hurmada nerden çıktı demeyin, komisyondan biri ümreden gelmiş onun sayesinde bizde nasiplendik. neyse konumuza dönelim. 7 bölge 7 kütüphane adlı bir projeleri var... onun üzerinde 2 saat konuşuldu...sonlara doğru artık bayılıyordum o derece geyiğe sardılar.. komisyon başkanın bir TOG lu olmasından da destek alarak sorularımın cevaplarnın onda olduğuna kanaat getirdim:)

toplantı bittikten sonra yaklaşık yarım saat, izleme formundaki sorulara cevaplar aradık.en çok dikkatimizi çeken meclisin oluşumu ve asil üye seçimiydi.meğerse asil üyeler genel kurula katılıp divan seçiminde oy kullanabiliyorlarmış.asil üye seçimi ise dönem başında doldurulan aday formlarından sonra ibb başkanlık makamı adayları mülakata alıyormuş.bu mülakat olayını duyunca kesinlikle bu mülakat ortamını görmeliyim fikri beynimden bir baloncuk çıkmasına sebep oldu:) ayrıca bir de yemek tertip ediyorlarmış. başar bu izleme sana çok uygun:) bir divan üyesi ile de görüşmek gelecek yapılacak işlerimizden bir tanesi..

herkese sevgiler....öperler...

2 yorum:

  1. ibb ile ilgili etrafta ilginc dedikodular var. mesela meclise girmek icin "mulakat" gibi. aklinizda olsun... ve pek cok kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. evet evet kısmetse o mülakatlarada katılmayı düşünüyoruz zamanı gelince:)

    YanıtlaSil