20 Mayıs 2010 Perşembe

Karstan herkese selamlar

Arkadaşlarla kurumları nasıl izleriz?kim nereye gider?mevzusunu konuşurken gençlik merkezini ben izlerim dedim.Çünkü eğitimler sırasında en çok bu kurum dikkatimi çekmişti.Diğer konuşulan kurumları az çok tanımışlığım vardı.Bu hiç duymadığım bir şeydi.Bilmediğim bi şeyi adım adım keşfedip belki yeni heyecanlar tadardım:)Pek tabi bu kurumun yolumun üzerinde olmasının,oraya çok çabuk ulaşabilirim,çevre tanıdık,işim kolay olur mantığının küçük minnacık etkiside olmuş olabilir:)Velakin gerçekler başka tabi her gün önünden geçtiğim kapı bi gün açılmadı çünkü oraya bakan amca kimsenin gelmediğinden dolayı dükkanı kapatıp ileride ki kafeye takılırmış.Bir kaç kere yurdun penceresinden bakıp kapının açık olduğunu gördüm ama oraya hiç yetişemedim ve ya gidemedim.Silivriden geleli yani projeye başlayalı haftalar hatta aylar oldu ben daha bir izleme bile yapamamıştım.insanın bir şeye gönüllü olup ama gönüllülüğünü yapamaması cidden sıkıntılı bir durummuş.Hele siz gökdağı rüyanızda görüp 'izlee şu kurumu nevinnn daha izleyemedin mi'demesi nedir bilir misiniz?
En nihayetinde izlememi yapabildim bu baskıdan kurtuldum:)
Bu arada izlememe şahit olan arkadaşım bana 'senin yaptığından çıkardığım sonuç ayhan amcanın (gençlik meclisinde çalışan ama bize bilgi verecek donanımda olmayan ve işi asıp kafeye giden) işinde sıkıntı yaşamasına hatta atılmasına bile sebep olabilir.İnş olanı olduğu gibi yazman gerekmez'dedi .Durduk yere kafamda bir soru işareti belirdi.Ben bu sıcak kanlı insana istemeden bi kötülük mü yapıyorum acaba?Ama bunları yazmasam diğer hiç kimsenin haberi olmasa,gençlik merkezi bu kadar kötü yönetilmeye devam ederse karstaki gençler kendilerine tanınmış hizmetlerden mahrum kalacaklar.Hangisi kötülük çıkaramadım...

3 yorum:

  1. sevgili nevin

    izleme raporuna bakarsan hangi illeri izledigimizi belirtiyoruz fakat su ilde soyle bir durum var demiyoruz. bu yuzden ici rahat olsun. kisiler isinden olmaz. ama bu sistemi degistirmeye calisiyoruz, bunu da unutmayalim.

    http://www.scribd.com/doc/30852850/Adrese-Buyutec-2008-Pilot-Proje-Raporu

    sevgili arkadasina benden selam soyle :) yok o oyle devam etsin, bu boyle olsun diye diye genclik merkezleri boyle olmus bugune kadar. tam da bu yuzden bu isi yapmiyor muyuz?

    YanıtlaSil
  2. aydınlattığın için teşekkürler sevgili yörük:)

    YanıtlaSil
  3. Ama şunuda eklemek isterimki ne kadar değiştirmek istersek isteyelim kadrolu beceriksizleri işlerinden edemeyeceğimizi bilirim.Türkiyede bir kere memur olmaya gör çekiçle bile zor kazırlar adamı.işte ne olursa böyle kadrosuz,bekçi gibi kapının önüne dikilen adamlara olur"Kederli"işçi sınıfına yani.hiç bir şey imkansız değil ama zor çok zor.(neyseki işçileri işinden edecek bi durumumuz yokmuş içimiz rahat o zaman:))

    YanıtlaSil