10 Mayıs 2010 Pazartesi


Muğla'dan Herkese Merhabalar..


sıcak bir perşembe sabahında saat 9:30da ben ve burcu arkadaşım Muğla'daki Gençlik Merkezini izlemeye karar verdik (fotoğraftaki bina )Merkezin yerini ben daha önceden Alternatif Gençlik Haftası ile ilgili toplantı gerçekleştirdiğimiz için orada, biliyordum. Ancak Burcu Muğla'lı olmasına rağmen bilmiyordu :)
Bina Muğla Belediyesinin yanında, sakin bir yerdeydi. Bahçesi yoktu ve malesef ki engelli dostu bir bina değildi. Tabela vardı ama dikkatli bakılmadığı sürece binanın gençlik merkezi olduğu anlaşılmıyordu. Hatta daha önce ben gece gittiğim için tabelayı görmemiştim bile.
Gençik Merkezine gittik ve çalışanları gençlik haftası ile ilgili bir toplantı sırasında yakaladık. Toplantıya katılmak istediğimizi belirtmeye kalmadan onlar katılabileceğimizi söylediler. Toplantı ortamı gayet samimi bir ortamdı. Hatta toplantı sırasında kahvaltı bile yapıyorlardı.
Gençik haftası ile ilgili güzel etkinlikler planlamışlardı ve son durumu elden geçiriyorlardı. Biz sessizce dinleyip toplantı bittikten sonra Liderlerin biriyle konuşmaya başladık. Nasıl üye olunabileceğini, etkinliklerinin neler olduğunu. Üye olduktan sonra ne yapılması gerektiğini konuştuk. O sırada merkeze üye olmak için biri geldi ve onunla ilgilenmeye başladılar. Konuştuğumuz lider aynı zamanda gençlik merkezinde eğitmen ve eski bir toplum gönüllüsüydü. Yaptıkları projelerden, kurslardan, etkinliklerden bahsetti. gayet ilgili bir şekilde bizimle konuştu. En son geçlik merkezini gezmek istediğimizi belirttik ve memnuniyetle gezdirebileceğini söyledi. Çalışma odalarını, tuvaletleri, etkinlik salonlarını, atölye salonlarını tek tek gezdik ve izlememizi sonlandırdık. ve ayrıca ben bu hafta üye olmayı planlıyorum gençlik merkezine :)

şimdilik bu kadar.. bir başka izlemede görüşmek dileğiyle.. esen kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder