31 Aralık 2010 Cuma

Gençlik Merkezinde neler oluyorkineee???

Herkese selamlar..


Kars ekibinin son izlemesini yapmak üzere yollara düştüm bugün... Proje başladı başlayalı benim yurdumun altında ya siz gidin diye sırayla bütün ekibi yolladığım yere ilk kez! gideceğim için biraz heycanlıydım tabi (izleme biter heyecan bitmez :P )


Yurttan çıkıp merkeze gittiğim zaman kapıyı duvar bir vaziyette buldum... (e içten içede bekliyordum bunu) Allahtan geçen izlemeleri yapan arkadaşlarım dahiyane bir çözüm önerisi olarak yöneticinin telefonunu almıştı; hemen kendisine ulaştım. Gençlik Spor İl Müdürlüğünnde olduğunu oraya gidersem kendisiyle görüşebileceğimizi söyledi...


Ve gittim tabii ki :D


Kısa bir selam sabahtan sonra girdim sohbete..


Öncelikle 3 yıldır yurtta kaldığım halde merkeze hiç girmediğime dair bir itirafta bulundum. Kendiside zaten merkezin 2 yıldır şimdiki yerinde olduğunu söyledi :P Ama merkezin ne kadar zamandır var olduğunu bilmiyormuş... Yurda bu kadar yakınken potansiyeliniz bu kadar yüksekken niye kimseyi merkeze çekemiyorsunuz dedim? Cevap bir hayli ilginçti.. Çünkü kurs düzenleyemiyoruz maddi olanağımız yok dedi kendisi... Duyurmaya çalışıyorlarmıi ama olmuyormuş...


Anlattığına göre yurt müdürüyle görüşmeye geldiği zaman müdür bile orası gençlik merkezi mi demiş! (gerisini siz düşünün)


Sonra merkezin etkinlikleri kapalı spor salonunda yaptığından! merkez şehre uzak olduğu için kimseyi buraya getiremediklerinden böyle bir yöntem izlediklerini, kısaca bugüne kadar neler yaptıklarını anlattı (mangala, satranç etkinlikleri yapmışlar, kıyafet dağıtmışlar, geziye gitmişler vs. vs.)


2011 yılına dair hazırladıkları faaliyet raporunu gösterdi.. İncelediğime göre güzel şeyler var.. (Seminer, gezi, kurs vs. gözüme ilk çarpanlardan) Hepsini yapabilirseniz çok güzel olur dediğim zamanda bunlar temel olanlar daha fazla etkinlik yapacağız dedi!


Etkinliklerinizden nasıl haberdar olabilirim dedim.. Facebookta bir grupları olduğunu herşeyi ordan duyurduklarını; sitelerinide açma çalışmalarına devam ettiklerini söyledi..


(Merak edenler için : http://www.facebook.com/profile.php?id=1009133241#!/group.php?gid=267276666022 )




Merkezde hiçkimsenin olmaması durumunu sordum... Müdürlerinin Ankarada olduğunu yapılacak işleri olduğu için kendisinin buraya geldiğini yoksa haftasonları bile merkezde bulunduğunu söyledi.. Hatta arkadaşlarınızı alın gelin tenis, mangala filan oynayabilirsiniz bilgisayarımız, kütüphanemiz var onlardan yararlanabilirsiniz dedi...





Yarında bir film gösterimleri varmış ona davet etti... Katılmaya çalışacağım.. Kendiside bizimle birşeyler yapmaya istekli görünüyor.. Bana Kars'ta yaptığımız faaliyetleri sordu; gençlik merkezine gençleri nasıl çekebilcekleri konusunda fikir istedi... Duyurma konusunda destek istedi...





Kısaca gençlik merkezinde durum bu...



Merakla izlemeye devam edeceğiz tabii ki ;)







Herkese Kocaaammaannn Sevgiler...



Mutlu yıllaaarrrrr :D :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder