2 Aralık 2010 Perşembe

Gençlik mi Merkez mi Nerde?


H:Birçoğumuz bilir Üsküdar’ı.Öyle çokta kompleks bir yapısı yoktur aslında diğer semtlere nazaran.Fakat konu bir gençlik merkezidir, gençlik meclisidir aramaya gelmeye görsün ne kimse görmüştür orayı ne de kimse bulabilmiştir:)

G:Yaptığımız araştırmalar ve aldığımız bilgiler doğrultusunda hazırdık amma velakin Hande’nin de dediği gibi gençlik kelimesi geçiyorsa vardır orda bir sıkıntı…

H:Rüzgarın denizden hafif hafif estiği bir cuma öğleden sonra Gökhan’la gençlik merkezini aramaya koyulduk sahil kıyısından ilerleyerek.Bir dostun yol tarifine göre ilerlediğimizden çokta tereddüte düşmedik bulma konusunda ta ki aynı yokuşu üçüncüye çıkıncaya kadar :)

G:Evet evet sanki bir ara geri dönsek mi sorusu aklımıza gelmedi değil. ‘Güzel bir ev vardı’ tarifinin, taverna olduğunu gördüğümüzde ise şok olduk…saygılar efenim.

H:Söylenilen parkı bulup karşısındaki gençlik merkezi tabelasını gördüğümüzdeki tarifsiz mutluluğu, diğer kurum izlemelerine gidip o karmaşık sokakları aşıp, istenilen yere ulaşan diğerlerinin yaşadığı tanıdık duyguyu tattık biz de..

G:Onca izleme yaptım ‘böyle rezillik görmedim’ kalıbı yine hafızamdan fırlayıp ağzımda düğümlendi. Ama mutluydum o an…

H:Parkta oturulup yapılan plan sonrası içeride bizi neler bekliyor düşüncesiyle binaya girdik.
söylenilen görevlinin yemekten dönmesini beklerken kaynak toplama kampanyası adı altında toplanan zaman gazetelerini ve yine benzer içerikli kitapları, ilan panosunu,atölye odalarını ve yapılan etkinliklerin fotoğraflarını inceleme fırsatımız oldu.

G:Yapma dedim Hande, çekme dedim fotoğrafları… Önyargılarımızı kaldıralım…dinletemedim patlattı flaşları ardı arkasına.Bak bak hepsi aynı tarz kitaplar dedi…

H:Görevli kişi geldikten sonra her ne kadar tedavi görmüş madde bağımlısı gençlerin gönüllü çalışması ya da finansal içerikli soruları soramasak da sorabildiklerimizi sorup binadan ayrıldık…diyordum ki…

G:Sözü ben alayım. Görevli abimizin buyrun oturun demesini çok bekledim ama demedi.Bilerekte oturmadım zaten.Görüşmenin ne kadar uzayabileceğini görmek istedim.sayı isteyen soruları yine soramadık haliyle.gönüllü liderlik konusu açıldı, orada yol göstermekte yardımcı oldular tabi bizim sorularımızla

H:Merkezin tamamiyle ilkokul ortaokul öğrencilerine hitap etmesi yine başka ilginç konulardan biriydi.

G:Aynen dediğin gibi.Saz kursuna gelebilirsin dediler…kendileri sazdan küçük kardeşlerimle…

H:Kendilerine uygun iki kurs arayan Hande ve Gökhan bu merkezden elleri boş ayrılsalar da Üsküdar’da yeni açılacak olan gençlik merkezi haberi bir nebze olsun rahatlatmıştı içlerini :)

G:Şahsen benim içim rahatlamadı…Orda da bir merkez olur ama Gençlik mi bilinmez…

Öperler

H ve G
İstanbul

1 yorum: