10 Aralık 2010 Cuma

Bana puanı 2 !





  Günlerden Çarşamba..Sabah 8'de uyandığım güne illa AB Ofisi izlemesini araya bir yere sokmak lazım diye başladım ve hakkını vermek lazım benim için ibretlik bi kalkıştı.

  Üşenmedim çıktım okula ki hatamı baştan söyleyeyim önceden internet sitesini incelemedim.Nereden bileyim ki kampüsümün içindeki bir ofisin öğrencilere haftada 2 gün, toplamda 8 saatini ayırdığını.Dedim hanım abla 10-15 dakikanızı alacağım sadece.'Uzmanlarımız dolu şuan zaten' dediğinde kapı önünde kahkahalarla telefonla konuşan insanları kastetmişti sanırım.Tıpış tıpış yarın görüşmek üzere diyerekten uzaklaştım oracıktan.'Oracık' diyorum çünkü küçücük bir alandan başka bir yere ayağımı basamadım.

  Ertesi gün yani belirlenen görüşme günü ve saatleri içerisinde ayağımı bastım tekrar AB Ofisi'ne.Aynı kişiye rast geldim.Şans mıdır yoksa 2 gündür içeride temizlik var ve yerler kirlenmesin diye midir bir türlü girişteki küçük odadan ileriye gidemeden kendisiyle karşılaşıyordum.Gerekli bilgileri aldıktan sonra dikkatimi en çok çeken öğrenci görüşme zamanlarının bu kadar kısıtlı olmasına değindim.Kendisi okutman olan kişi son zamanlarda sayılarla oynama modasına uyup saatine baktı ve 'şu ana kadar sana 10 dakikamı verdim, düşünsene bir sürü kişi gelse ben başka işlerimi nasıl yapacağım' dedi.Kendisine teşekkür edesim geldi.Tam 'itiraf ediyorum ben yaptım onun bir suçu yok hocam!' diyecektim ki ayıldım.Bilgi alma çabam bittikten sonra nezaket teşekkürümü edip ayrıldım.

  Her ne kadar gitmeden internet sitesini incelemesemde birkaç kişiye sordum bu AB Ofisi'ni.Son dönemde gönderdikleri 3 erasmuslu öğrenciden 2'si gittikleri yerden dilekçeyle geri gelmek istemiş.Bu bilgi doğru mudur değil midir bilmiyorum ama Gençlik Programları yapan bir ofisin genç dostu olmadığı aşikardı.Haftada 5 gün hizmet alınması gereken yerden 2 gün alınabiliyordu ve ben eğer sadece internet sitesinden bilgi alabileceksem ofis neden var? Sitenin domain parasını bana versinler ben bilgi veririm 5 gün diyerekten herkese saygılar, selamlar...

Not: 0.4 megapiksel kameramla çektiğim resimde görünmeyen gün ve saatler şöyledir: <Salı-Perşembe \ 10.00-12.00 // 14.00-16.00>

Kocaeli TOG
A.S.

2 yorum:

  1. Alper gerçekten eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş. Söylenecek şeylerin hepsini söylemişsin. Umarım proje sonunda bir değişiklik yaratma şansımız olur. Seni tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine Sağlık Alper,

    Şık olmuş, güzel olmuş :)

    YanıtlaSil