31 Mayıs 2010 Pazartesi

Kocaeli AB Ofisi'ni İzledi



merhaba arkadaşlar :)kocaeliden kucak dolusu selamlar,

ab ofisini 2.gidişimde sonunda izlemeyi başardım.Neden sonunda diyorum çünki=)ziyaret saatleri konusunda biraz cimri haftanın iki günü pazartesi, persembe 10.00-12.00 ve 14.00-16.00 arası açık.Ortam gereğinden çok sakin geldi bana,harıl harıl çalışan görevliler,bi ara ya rahatsız edeceğiz ama diye düşünmedim değil=)hımm nese, daha çok erasmusla seçilen öğrenciler üzerinde duruluyor onların uyum süreci evrakları gibi işler üzerinde.Yani bu nasıldır?neye göre alıyorsunuz?tarzı sorulara internette herşey var oradan bakabilirsiniz deniyor nazikçe=)ama ısrarla sorularımızı sormaya devam ediyoruz tabi=)erasmusa gidicek öğrencilerin seçim sürecinde ise bilgisayardan otomatik hesaplamalarla yapıldığı üzerinde duruldu ısrarla insan eli değmiyor bile demeye getirildi=)peki dedim aklıma yatmadı gibi gibi mülakat kısmı var çünki=)sorularıma tatmin edici yanıtlar almakda zorluk çektim birkaç kere sorularımı yineledim öyle bi hal aldı ki diğer arkadaslarından da bilgi aldı.sorularımızı ikişerli sormaya başladık=) Daha çok erasmusla ilgili herşeyi duyurular bölümünden takip edebilirsiniz cümlesi ısrarla yinelendi bari dedim broşür birşey verin ona da olumsuz yanıt aldım işte böööyleee=)

sağlıcakla kalınnnnnn...

1 yorum: