5 Ekim 2010 Salı

Benim Maceram



Benim maceram, ekibi AKB 2010 un ofisinde basmamla başladı.İlk tanışma anında isim hafızam zayıf olmasına rağmen ısrarla isimleri sorarak ekibi tanımaya başladım.Şu anda düşünüyorumda bunu başarmışım iki günde :)

İlk ziyaretimiz uluslar arası af örgütüydü.İlk eğitimde bu kurumun sunumunu yapmış olmam ön bilgi açısından faydalı oldu.Burayla önemli olanlardan biri dünyada raporlarına güvenirliliğin olması.Raporlarında objektif olması ve yoruma yer vermemesi son derece önemli.2010 yılına ait ülke raporları kitabı ise az daha kavga çıkmasına sebep oluyordu.

Öğleden sonra ki ziyaret ise Konda Araştırma ve Danışmanlıktı.Bizi burada Bekir Ağırdır ağırladı.KONDA sık sık seçim anketleri ile gündeme geliyor.Bekir Bey kendilerinin bu anketleri nasıl yaptıklarını uzun uzun anlattı.İnternetten anket olmayacağını ise sıkı sıkıya tembihlediJ Daha sonra muhabbet ,yaptıkları işten çıktı daha sıcak bir hal aldı.İnsanımızın kaderci olmadığı, ebeynlerin sınıf atlama aracı olarak çocuklarını gördükleri, kişisel gelişimin köşe yazılarına bırakılmaması gerektiği gibi konularda sohbetler oldu.Bu gruptakilerin çıkışta şöyle dedikleri duyuldu:’ Vay be dayı işi çözmüş’.

Cuma günü ise kadın insan hakları, TÜSEV ve eğitim reformu girişiminin ziyaretlerinde vardım.Burda da çok yararlı bilgiler edinildi TÜSEV i saymazsakJ
Gelelim işin diğer yüzüne.Bir hostel var uzakta, o hostel bizim hostelımızdır.Burayı öğrenmem iyi olduJ Balkan restauranta da sevgilerimi yolluyorum.Gökdağ sen adamsın adamJ tabi sabah ki kahvaltı faslını saymazsak. :)

Bir de ekip gecelere akmış diye söylentiler çıktı bilmem aslı var mıdır.Kimileri nevizade de kimileri asmalıda kimileri küçük beyoğlunda görülmüşler.Mehmet Can seni anmadan geçemiyorum.Farklılıklara saygı ilkesi için sana özel eğitim tasarlatıcam.Eğitmeninde Emre olabilirJ Başar geri kalan kısımları doldur kardeşimJ
Bütün büyüteç ekibine saygılar ve sevgiler…

Öperlerrr…

gassarayy TOG adına G. Y.




Share
|




1 yorum: